مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید زورلو استانبول


 مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول پاییز 94 می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

 

مرکز خرید زورلو استانبول

 

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک در دسامبر 1993 در منطقه اتیلر استانبول افتتاح شد و دارای 246 فروشگاه می باشد که انواع پوشاک و لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 180 هزار مترمربع ساخته شد و آن 41 پله برقی و 30 آسانسور به کار رفته است. مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می توانند در این مرکز خرید بزرگ به خرید اجناس متنوع و زیبا بپردازند.

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 

فروشگاه آدرس استانبول

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده و در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند.مسافران تور استانبول 94 میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته و به خرید بهترین ها بپردازند.

فروشگاه آدرس استانبول

 فروشگاه آدرس استانبول

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: